reklama

Kompromitacja Magdaleny Jethon - przedstawicielki elity intelektualnej ruchu KOD

Magdalena Jethon to elita intelektualna środowiska KOD. Była szefową Programu 3 Polskiego Radia, a obecnie jest radaktorką naczelną założonego przez siebie serwisu internetowego ideologicznie powiązanego z KOD. Prawdopodobnie jest jednym z najlepszych przykładów na to, dlaczego media publiczne wymagały przewietrzenia.

Megalomania Mateusza Kijowskiego: "Drogie KODerki i drodzy KODerzy! TAK! Podjąłem decyzję. Będę kandydował na Przewodniczącego. I Chcę, i muszę!"

Mateusz Kijowski, który miał wyprowadzać pieniądze Komitetu Obrony Demokracji na prywatne cele, opublikował na swojej stronie w serwisie społecznościowym odezwę do swoich wyznawców.

KODzista padł po "konfrontacji" z policją pod sejmem [video]

W nocy z 16 na 17 grudnia bojówkarze KOD zgromadzeni pod sejmem zaatakowali kolumnę samochodów, którymi posłowie opuszczali teren sejmu. Na upublicznionym nagraniu widać jednego z bojówkarzy kładącego się na ziemi w miejscu gdzie przed chwilą przechodzili policjanci. Wybrał miejsce tuż obok racy dymnej rzuconej na ulicę przez innego KODzistę. Cel manipulacji został niestety osiągnięty: w zagranicznych mediach, np. BBC, podano informację o brutalnych starciach z policją, która miała użyć pałek i gazu łzawiącego – co nie miało miejsca.

Kurski: Aby nie płacić abonamentu, trzeba będzie udowodnić, że nie posiada się telewizora

Jacek Kurski – obecny prezes TVP – przedstawił pomysł poprawy sytuacji finansowej mediów publicznych. Jego zdaniem należy domniemywać, że w każdym gospodarstwie domowym znajduje się telewizor – aby być zwolnionym z abonamentu należałoby udowodnić, że nie posiada się telewizora.

Brexit: Brytyjczycy zdecydowali w referendum o wystąpieniu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej

W referendum, które odbyło się 23 czerwca 2016 r Brytyjczycy zdecydowali o wystąpieniu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Za wystąpieniem z UE zagłosowało o prawie 1 mln. 270 tys. osób więcej niż za pozostaniem członkiem UE.

Zamieszanie wokół „Faktu”. Politycy sterowali największym dziennikiem w Polsce?

Tygodnik „Do Rzeczy” ujawnił na początku tygodnia nagrania rozmowy Pawła Grasia i Jana Kulczyka z 17 kwietnia 2014 r., w której planowali działania w celu zmiany linii redakcyjnej dziennika „Fakt” wydawanego przez niemiecko-szwajcarski koncern Ringier Axel Springer. W ich ocenie gazeta była nieprzychylna rządowi Donalda Tuska z powodu redaktora naczelnego dziennika – Grzegorza Jankowskiego.

Poseł PiS ostro skrytykował wypowiedź Jarosława Kaczyńskiego. Po chwili pokornie się tłumaczył.

Poseł Prawa i Sprawiedliwości Marek Suski ostro skytykował wypowiedź zacytowaną przez dziennikarza. Przytoczony fragment dotyczył odwoływania się do organizacji międzynarodowych w kwestiach wewnętrznych Polski.

Strony

Subskrybuj dekoder RSS
30.03.2017